דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום עבור העסק שלך 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2480 פעמים ]

לאחרונה ניתן להבחין במגמה מבורכת בה יותר ויותר בעלי עסקים מבקשים לשים דגש על הערך המוסף שהם מספקים ללקוחותיהם. מוצרי פרסום משרתים את המטרה שלהם בצורה אופטימלית: הם מאפשרים לבעל העסק להעניק צ'ופר ללקוח ובו זמנית הם גם משתמשים במוצרים שמוענקים במתנה כשטח פרסום אפקטיבי.

מוצרי פרסום תורמים לחוויה האישית של הלקוח

לקוח מצפה לקבל בראש ובראשונה מוצר איכותי ושירות אמין. מאחר שכל בעלי העסקים שואפים לספק ללקוח את מבוקשו, נוצר מצב שמרבית העסקים מספקים תכנים דומים ולעתים השוני היחידי ביניהם, פרט לאיכות השירות, הוא בערך המוסף שחלקם בוחרים לספק לקהל לקוחותיהם.

לקוח שקיבל מוצר איכותי ואת התמורה לכספו הוא לקוח מרוצה, בעוד שלקוח שקיבל בנוסף לכך גם צ'ופרים בחינם הוא לקוח שחוויית הקניה שלו מועצמת ולכן הוא עתיד לחזור וליהנות שוב מהשירות של בעל העסק. מוצרי פרסום הנושאים את שם העסק וניתנים במתנה ללקוח, מחזקים את נאמנותו לעסק ומבטיחים כי חוויית הרכישה שלו לא תסתיים רק בקניית המוצר.

מוצרי פרסום ככלי לשיווק העסק

חיזוק נאמנות הוא לא המטרה הבלעדית של מתן צ'ופרים מהסוג הזה. לקוח מרוצה הוא לקוח שכנראה ימליץ ויפיץ את הבשורה בדבר איכות השירות שקיבל. צ'ופרים כגון הדפסה על חולצות או הדפסה על כובעים וצ'ופרים יחזקו את המלצתו ויהפכו את הלקוח למפרסם אמין ובעל השפעה.

האפקט המתקבל משיווק והפצת מוצרי פרסום הוא שלקוחות רבים יעשו שימוש בחולצות או בכובעים שעליהם מודפס הלוגו של בית העסק ויחזקו את התחושה שלעסק יש גרעין גדול של לקוחות מרוצים. לקוח פוטנציאלי אשר נתקל בחולצה או בכובע כזה עשוי להסתקרן לגבי טיב השירות, והשילוב בין הלוגו החזותי לבין המלצת הלקוח שלובש אותו עשויים לגרום לו להפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח ממשי.

מה מוצרי פרסום כוללים?

ישנם המון מוצרים שתוכל להעניק ללקוחותיך ויהוו אמצעי שיווקי בשבילך. אבל החשיפה הגדולה ביותר לעסק שלכם תהיה על גבי מוצרים שהלקוח נושא איתו גם מחוץ למשרד ולכך יתאימו למשל הדפסת חולצות או הדפסת כובעים. בצורה כזאת כל אדם ברחוב, באוטובוס או במכולת נחשף ללוח פרסום אנושי הנושא את שמכם.

חברות שהופכות פריטי לבוש לשלל מוצרי פרסום מעניקות לבעל העסק את האפשרות לעצב לוגו כרצונו ולהדפיס אותו בצורה איכותית על מבחר גדול של מוצרים בכל ז'אנר אפשרי. כאן תוכלו לתת לדמיון שלכם להשתולל - חולצות חורף, חולצות טי-שירט, כובעי בייסבול ואפילו כובעים רחבי שוליים יכולים להיות מתנה מפתיעה שתתאים בדיוק ללקוחות שלכם.

מוצרי פרסום ועלויותיהם

ככל שתזמין כמות מוצרים גדולה יותר, כך המחיר צפוי להיות גמיש יותר. במידה והחלטתם לצ'פר את הלקוחות שלכם, צרו קשר עם חברות שמבצעות הדפסות ובקשו מהן הצעת מחיר רלוונטית להזמנה שאתם מעוניינים לבצע. בנוסף, בררו אילו פונקציות מציעות החברות, עד כמה הן מאפשרות לכם חופש תנועה ועל אילו מוצרים תוכלו להדפיס את הלוגו שעיצבתם.

עשו דגימת ניסיון של מוצרי פרסום

אם אתם חוששים מרכישת כמות גדולה של מוצרים, נסו בתור התחלה לבצע הזמנה בסיסית הבנויה מפריטים סטנדרטיים כגון חולצות טי-שירט וכובעי בייסבול הנושאים את לוגו החברה. בהמשך, כשתראו את התגובה של הלקוחות שלכם עבור המוצרים שהענקתם להם, תוכלו לרכוש מוצרי פרסום נלווים ואביזרים משלימים שיחזקו את האפקט שנוצר.

רן ספורט - הדפסה על חולצות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב